Like everybody else

Dag 1: 10 fakta om mig + bild.

Dag 2: En helt vanlig dag.

Dag 3: Mina vänner.

Dag 4: Vad jag helst klär mig i.

Dag 5: Mitt smeknamn.

Dag 6: 4 bilder som betyder mycket för mig.

Dag 7: Mitt senaste SMS.

Dag 8: 3 killar som jag tycker ser bra ut.

Dag 9: Min skola.

Dag 10: Min klass.

Dag 11: Något jag vill uppleva igen.

Dag 12: Något som gör så jag mår bra.

Dag 13: Min förebild.

Dag 14: Vad kärlek är för mig.

Dag 15: Mina svagheter.

Dag 16: Min senaste utomlandsresa.

Dag 17: Mina styrkor.

Dag 18. Mitt starkaste sommarminne ifrån i sommras.

Dag 19. Bästa låten just nu.

Dag 20: 10 saker jag vill göra innan jag dör.

Dag 21: Min absolut bästa vän.

Dag 22: Något jag ångrar.

Dag 23: Något jag älskar.

Dag 24: Något som är typiskt mig.

Dag 25: Någon jag saknar.

Dag 26: En låt som berör mig.

Dag 27: En person som betyder väldigt mycket för mig.

Dag 28: Mitt pinsammaste minne.

Dag 29: 10 bilder ifrån året 2011.

Dag 30. 10 saker jag vill göra år 2012.


- Jag heter Frida, ehe :>

- spindlar är det värsta som finns!

- Jag vill väldigt gärna ha en orm

- Jag bor på fridas gränd vilket är lagom ballt

- Jag har slagit vad om 500 kronor att jag inte ska dricka alkholol från 1a januari fram tills sommarlovet börjar

- den 2a januari ska jag och kapten börja träna o vara jätte nyttiga. därav löftet ovan ehe

- jag vill gå ner 30 kg..

- Jag har 4 syskon

- öl är bland det bästa jag vet

- Robin och Ellinor är mina bästa vänner




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0