Hello sunshine

[bild på robin från igår]
'
tjopptjopp!
Vad jag gjorde i fredags kan ni läsa i inlägget under, go ahead!
'
igår (lördag) vaknade jag upp i åsbro och spenderade morgonen på ica, mmm.
Sen åkte jag hem för att senare dra mig till robin och hälsa på. Vi åkte hem till mig igen ganska direkt för att äta massa gott med min syster som är och hälsar på fron London! Krattade löv gjorde vi också, som ni kan se på bilden ovanför.
Sen blev det bil- åk med anton, michelle och några av robins vänner. rätt kul. dock var vi bara ute några timmar.
drog oss tillbaka till robin, kollade på film och somnade. iaf mitt sällskap!
'
Nu står mtv på schemat och EMA's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0