Deppepep

Ännu en bild från Ebbas iPhone, yay.
'
Var inne på marieberg igår. det var tydligen öppet till 10 och rea i varje butik var också aktuellt, jag fattade ingentig. Åkte in med robin och träffade på en massa folk där inne. Slutade i kaos med endast två bh:ar och en hårfärgsförpackninng med mig hem. usch
'
Vaknade upp imorse och kände lite FML känsla. pallrade iaf mitt arsle till skolan och hade powerpoint redovisning. Det gick väl sådär då jag inte alls höll tiden utan pratade på tok för lite!
annars är jag nöjd.
'
Har fortfarande inte blivit gladare FML känslan kvarstår.
Jag förstör mitt eget liv utan att ens tänka mig för. klart jag tänker, men inte förrän i efterhand. toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0