Ledigt

[En bild från påskmiddagen hemma Robins föräldrar.]
'
Trots att min jacka och plånbok blivit stulen så att jag varit fast i hallsberg hela lovet, har det varit skönt iaf! Det är alltid härligt att vara ledig.
Vad har hänt på lovet då? Jag festade med gamla vänner, firade påsk och gick påskakärring med syrrans barn, jag var på världens tråkigaste fest, hade hemmakväll hemma hos mamma och pappa med Lina, har myst med min pojke och haft lägenheten för mig själv med beccus. lagom.
'
Jag orkar inte fota idag heller. ska plugga och skriva det sista, skolan börjar imorgon. Jag har nationella sen åker jag hem. Tråkig början, men vad ska man göra..
Om jag kommer till skolan överhuvudtaget.. Har inga busskort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0