Dag 14

Dag 14: Vad kärlek är för mig.

Dag 15: Mina svagheter.

Dag 16: Min senaste utomlandsresa.

Dag 17: Mina styrkor.

Dag 18. Mitt starkaste sommarminne ifrån i sommras.

Dag 19. Bästa låten just nu.

Dag 20: 10 saker jag vill göra innan jag dör.

Dag 21: Min absolut bästa vän.

Dag 22: Något jag ångrar.

Dag 23: Något jag älskar.

Dag 24: Något som är typiskt mig.

Dag 25: Någon jag saknar.

Dag 26: En låt som berör mig.

Dag 27: En person som betyder väldigt mycket för mig.

Dag 28: Mitt pinsammaste minne.

Dag 29: 10 bilder ifrån året 2011.

Dag 30. 10 saker jag vill göra år 2012


Usch, vill verkligen inte ta denna punkten just nu. kärlek för mig? kärlek är väl allt antar jag. just nu är kärlek smärtsamt och jobbigt.

När det funkar mellan två personer så är kärlek det finaste som finns lol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0