Dag 20

Dag 20: 10 saker jag vill göra innan jag dör.

Dag 21: Min absolut bästa vän.

Dag 22: Något jag ångrar.

Dag 23: Något jag älskar.

Dag 24: Något som är typiskt mig.

Dag 25: Någon jag saknar.

Dag 26: En låt som berör mig.

Dag 27: En person som betyder väldigt mycket för mig.

Dag 28: Mitt pinsammaste minne.

Dag 29: 10 bilder ifrån året 2011.

Dag 30. 10 saker jag vill göra år 2012


- ha varit i alla länder (på god väg)

- ha en egen konsert

- spela in en till skiva

- bli smal

- skriva en bok

- vara tillsammans med någon i 10 år, minst

- gifta mig

- adoptera några barn ehe :>

- skaffa hund och häst

- söka till idol (redan gjort, yay)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0