jag saknar dig

kom tillbaka. du kan inte vara borta, död. jag saknar dig. alla saknar dig
Det är helt otroligt hur mycket kärlek du fick.
Du var stark, väldigt länge var du stark. Det här händer alla säger dom, tillslut.
Den bästa farfar någonsin. vi var så nära du och jag. som vänner.
'
När jag var lite bodde vi så nära varandra. Jag brukade springa hem till dig och titta i dina fotoalbum med dig. Du berätta historian bakom varenda bild och jag kunde lyssna i evigheter.
När jag flyttade till kumla sågs vi inte lika ofta, men ibland. Det var bara någon vecka eller två sen jag såg dig vid liv. Jag sa att jag älskade dig, jag visste vad som skulle hända. Det hade läkarna förklarat. Du sa att du älskade mig också.
Farfar, snälla kom tillbaka. Vi kan titta i dina fotoalbum som vanligt. Vi kan sitta och prata om allt, du kan fråga hur det går för mig i skolan som du brukade göra.
Bara för en dag vill jag prata med dig igen, snälla.
'
Jag saknar dig så att det gör ont. Kommer alltid att älska dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0