Saker jag ogillar.

• när folk tar bilder ifrån mig. Hatar att gå in på någon blogg (tillhörande folk jag känner, jag ska inte tro att jag är känd fotograf) och se att de använder sig av bilder jag tagit utan att faktiskt säga att jag tagit dom.

• jag stör mig på HUR folk använder yolo. Tex "kan dricka hur mycket som helst ikväll, yolo". Nej! Du lever bara en gång så få det att räknas, rädda ett liv eller skapa något fantastiskt. YOLO!

• Ideal. Hur smal man ska vara, hur man ska se ut och vad man ska ha på sig. Självklart har jag också fastnat i fällan och kämpar för att gå ner i vikt. Men åh om alla bara slutade bry sig...

• att jag inte har något mer att klaga på. Eller jo, klart jag har. Skulle kunna skriva 47382 saker till men jag orkar inte. Dags att kliva upp och ta tag i saker och ting. Livet kom emellan, som Ebba och Ellen hade sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0