different

Gör den där "facebook listan" på ett annorlunda sätt. här på bloggen istället.

1. vill du ha ditt ex tillbaka? det är komplicerat, men nej
2. har du förlorat en nära vän? ja
3. när var det sist du verkligen skrattade? tidigare idag
4. något är fel, vem är den första du vänder dig till? Robin eller elin
5. när var det sista gången du grät mycket? igår
6. hur många kan du berätta allt för? 2
7. har du sett en fallande stjärna? jag tror det
8. har personen du sist höll hand i en betydelse? ja
9. beskriv dig själv med ett ord?  egoist
10. har du kysst nån av samma kön? absolut
11. fullständigt namn? frida elvira undegård
12. favorit låt? ass back home - gym class heroes
13. första kram? hur ska jag veta?
14. senaste kram? Robin
15. senaste meddelandet ifrån? Robin
16. favorit djur? Hund o häst, hehe
17. favorit butiker? Carlings trorja
18 lång? nä, 170
19. vem har ditt hjärta? jag, förhoppningsvis
20. en hemlighet? ehe tja
21. den flesta med minnen med? vad är det för svenska?
22 finaste personen som gillade min status? ja eftersom jag gör den på bloggen så, ingen
23. klarar du dig utan fb? haha, nä :c
24. vem kan jag inte leva utan? kan leva utan det flesta, det hade dock varit lite tråkigare 
25. favorit färg? svart
26. personen som jag saknar gillat statusen? ah precis
27.hur mycket bryr du dig om ditt liv? en del
28. du skulle ta ett skott för? som sagt, egoist
29. favorit film? alvin o gänget, underbart
30. vad har du på dig just nu? min onepiece. kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0