Jag ska, jag ska...

Ibland får jag ångest när bloggen hamnar åt sidan, ibland tänker jag "å andra sidan kanske folk tror att jag har ett liv när jag inte har tid att blogga".
Jag har tid, ibland... 
Bilder har jag tagit också. Jag har fotat våran nya kattunge, riddarspel en timma utanför stockholm, min favoritkille och en massa annat skroffs. Jag ska lägga upp alla dessa. Så fort jag får tid, nej oj, lust att göra det. Efter sommaren kanske? flyttar faktiskt på tisdag, datorn åker väll ner imorgon.
'
Ikväll ska jag bara vara. Tillsammans med min underbara såklart. Tänk att vi har varit tillsammans 6 månader idag. Inte så långt ändå kanske, fast allt är ju relativt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0