Yellow

En bild som passar inlägget extremt bra. saknar kvällar som denna ♥
'
Jag blir riktigt deprimerad när jag tänker på hur saker och ting förändras.
hur mina vänner blir tillsammans med varandra och hur jag spenderat en hel sommar med precis de människor som jag uppskattar mest.
Hur det tar slut och de träffar nya och hur det tar slut mellan mig och robin.
Sommar 2011 var den bästa i mitt liv. Folk blir falska och förändras.
Jag blir lika chockad varje gång det tar slut mellan mina vänner och de hittar nya. det ska inte vara så, det ska vara likadant föralltid.
ah, det faktum att jag tog med breakupen mellan mig och robin var för att det gjort att jag förlorat vänner också. Vi var ett gäng som umgicks hela sommaren, sen en dag tog allt stop.
Vi umgås aldrig alihopa längre, som förut.. fett deprimerande
'
Ska piggna till och sen äta frukost. tråkigt och jobbigt inlägg som verkligen inte borde vara här. sorry

Kommentarer
Postat av: ELIN

Sluta ursäkta dig varje gång du är ledsen, alla är det. Folk går frivilligt in på din blogg, så skriv ut vilka känslor du vill. Resten är upp till dina läsare om dom vill läsa det, annars kan dom ju dra åt helvete.

2011-12-15 @ 19:17:05
URL: http://eelinwall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0