you can take everything i am

Killen som ligger och håller om mig. Håller om mig samtidigt som jag skriver det här till och med. Han ser ingenting dock, lika bra kanske haha.
Han, det är honom jag vill ha.
Det finns fler människor jag tyckt om. Människor som jag träffat och som jag haft förut.
Ingen har gjort mig såhär lycklig, faktiskt. Jag har älskat och blivit älskad förut, men inte på samma sätt.
När jag vaknar till ett sms med extremt mycket text, där det står precis hur uppskattad jag är och hur mycket jag har. Som bara är mitt. Då är jag glad!
'
Han ligger hos mig. han håller om mig när jag somnar och är kvar när jag vaknar.
Jag kan le hela dagarna, på grund av honom.
'
Robin Boväng- jag tycker om dig så otroligt, äckligt, extremt jävla mycket. och till de som säger att vi inte varit tillsammans tillräckligt länge för att tycka om varandra så pass mycket som vi gör, till dom visar vi fingret!
Vad de andra säger spelar ingen roll
För jag är din, och du är min

Kommentarer
Postat av: josephine

sötisar ;)

2012-02-06 @ 22:13:32
URL: http://nathaliesvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0