full of memories

[Gammalt inlägg på Kaptens blogg, fy sate vilka otroliga minnen och vilka bra dagar]
'
'
"Hade en sån helt sjuk valborg, så jävla gött var det! Förfest hos fridis och 13 andra, sen vidare mot pierre runt halv 11. Skrattade, dansade, sjöng och hade det helt enkelt awesome! Alla helger borde vara som den lördagen tycker jag.

När vi satt i "hålet i väggen" så träffade vi 2 skit sköna killar jag och frida, vi satt nog där 1timme kändes det som. Så när ferren var slut så drog vi med dom hem, fortsatte dricka sen sov vi. Fast vi somna inte förens runt 7 på morgonen. Men mysigt och kul var det! Det jobbiga var att jag sov 3½ timme på en halft uppblåsbar madrass med anton och för han orkade inte fortsätta pumpa haha och vi fick dela kudde för vi fick bara en, sen var det bara att åka hem halv 12 för att åka till köping 20min senare och fira mig i efterskott. Var ju lagom full fortfarande och blev åksjuk. Så typiskt mig, har nog aldrig varit på sämre humör den dagen haha, klagade på allt. Och pricken över I:et så fick jag fetaste feberfrossan, fast den har lagt sig lite nu som tur är :)

Igår: Ja, igår kom anton och felix och plockade upp mig i hällabrottet, så åkte vi mot skogstorp och hämta frida vid skolan och drog hem till henne i en timme i väntan på att robban skulle sluta jobba. Så tog vi vårt pick och pack och drog till maxi, köpte korv och bröd samt en grön hink (man vet aldrig när man behöver en grön hink) Efter mycket velade och tokigt bilkörande med fest i baksätet så efter 2½timme ca började vi grilla haha. Grillningen var ju lyckad, Pansargurra och robban tävlade om vem som hade störst grillpinne. Dom gick och högg av träd haha!!! Så höll det på och bli gräsbrand, antons skor smällte, korvkrig bland bilarna och brottning på marken. Har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som igår, jag älskar folket! Sen åkte vi runt lite efter grillningen, robban och fridis åkte hem och ""deklarera"" ;) Så vi drog till örebro och lämna av gurra sen släppte dom av mig, var hemma runt 11.
Hade sjukt kul, verkligen!!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0