En lista som ni får läsa tills internet i lägenheten är fixat

10 saker jag tycker om:
Longboard
Vänner
Robin
Långt och fint hår
Att fotografera
Fina bilder
Skratt
Att sjunga och lyssna på musik
Min iPhone, lol
Mina syskon

9 saker jag tycker mindre om:
Falska människor
Folk som skryter om och tycker det är fränt att dom var "skitfulla i helgen"
Min kropp och mitt hår
Matte
Mörker
Att prata inför grupp
När folk klagar på saker man själv tycker om
Att det är svinkallt i våran lägenhet vilket hyresvärden aldrig verkar fixa
Att allt som är supergott ska vara onyttigt

8 saker det borde finnas tid till oftare:
Träning
Sena utekvällar med folk man tycker om
Att dansa
Långa resor
Shopping
Laga ordentlig mat
Att fotografera
Klassfester

7 saker jag vill göra i framtiden:
Ha varit i varenda land i hela världen
Starta egen fotofirma
Bo utomlands. London, New York eller Västindien tex
Skriva en bok
Släppa en helt egen skiva
Vara jätte smal och ha min drömkropp
Driva en framgångsrik hemsida/blogg

6  ord som beskriver mig:
Snäll
Omtänksam
Rolig
Kramgo lol
knubbig
Äventyrlig

5 Saker jag är rädd för:
Mörker
Småkryp inkl flugor
Att förlora någon som står mig nära
Döden
Att tappa någon annans saker när jag håller i det

4 saker jag ser fram emot:
Sommarlovet
Att börja dricka igen
Att min träning ska ge resultat och jag blir smal
Mitt bröllop

3 bra filmer:
Failure to launch
Easy A
In time

2 snygga killar
Rodney DaSilva
Lil' Wayne

1 bra låt
Kärleksrevolt- Syster sol












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0