Härlig och solig lördag

[Bild på Ebba och mig från i torsdags då vi jobbade på musikvideon. "jobbade"]
Åh härliga jävla underbara toppenlördag!
Igår hade klassen redovisning där vi fick visa upp de musikvideos vi jobbat med. Det gick sjukt bra för alla, härligt!
Jag kanske slänger upp musikvideon vi gjorde någon dag :]
'
Idag vaknade vi iaf rätt tidigt efter att ha spenderat gårkvällen med Robins bror. Vi åt mat och jag bjöd tillochmed på efterätt haha. Jag och Robin kom i säng rätt tidigt och vi käkade frukost redan vid 9 idag.
Färgade nyss Robins hår och nu väntar vi på att få tvätta ur det :] Sen blir det lite sallad ute på gräsmattan vi har utanför lägenheten, tänkte passa på att sola lite.
Ikväll blir det fest.
Hoppas eran lördag blir MINST lika härlig som våran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0