London

Här är några av de 300 bilder jag tog i London. Åker tillbaka i april redan, härligt!
madame tussauds, M&M world, Abbey Road, Oxford street, Portobello road och london eye var några av de ställen vi besökte. Resan var riktigt rolig. Kul att syrran flyttade dit. Slänger kanske upp fler bilder när jag är säker på att internet håller
'
Och det här med internet.. Just nu är jag ansluten via min iphone men det kostar lite mera (tror jag, måste titta upp hur mycket det kostar) och det kan brytas lite hur som helst. Försökte skriva detta inlägg förut men då la internet av helt plötsligt och gick inte att starta igen. Tur att jag har flera datorer haha. Ska försöka uppdatera lika ofta ändå. Hoppas vi får vanligt internet till lägenheten snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0